Sunday 24 October 2021

親子攝影班 - Apluza academy




#美女KOL #未來youtuber

自從買咗部電話📱俾家姐後,佢都會影低鍾意嘅嘢放上IG或收藏。見佢有興趣,上星期就參加咗由APLUZA Academy舉辦的「小小攝影師週末📷STEAM 課程」☺️

首先由Cyan & Yoyo 老師帶領我地出發到 #西九文化區 學習拍攝技巧🎬 例如:光圈,拍攝角度,快門等等。老師仲悉心準備咗 #拍攝教材卡 仔俾小朋友 👨‍🎓 媽咪有幸做 #模特兒,家姐都算有天份,睇吓影得我咁靚又顯瘦😝🥰 我終於有人同我影靚相啦😎 參加一日拍攝體驗後,家姐都學識咗用唔同角度去影人物、景物。

  

感謝Anson sir悉心安排當日亦都有出席帶領我哋,嚟緊佢會俾個優惠價我嘅粉絲🥳 只需$500就可以參加「#小小攝影師親子攝影班📷 」一日營,共享親子愉快的週末時光❤️❤️   

原來完成整季課程後更加可以獲得APLUZA Academy頒發的「小小攝影師證書🎫」一張,又有得玩又有得拎,正呀!!!

Apluza Academy - STEM 創科教育

📲報名方法:報名 : 3628 2327 / 6382 8246 ( WhatsApp )

🔗https://academy.apluza.com/%e5%85%92%e7%ab%a5%e6%94%9d%e5%bd%b1%e7%8f%ad-%e9%a6%99%e6%b8%af/

*創科教室 APLUZA Academy*

「小小兒童攝影師課程📷」Apluza Academy 已經為多間本港中小學開辦「校園小記者攝影課程」到校服務,由Cyan & YoYo 星級導師團隊教導兒童攝影班🧑‍🎓📷

No comments:

Post a Comment