Sunday 29 November 2020

Gaston Luga背囊


有次朋友見到我老公個 #背囊,問响邊度買,因為佢話好難搵到外型好睇、又裝得多嘢嘅男裝背包

🧐我當然即刻搶答同介紹返啦,我的而且確係一個 #精明嘅消費者✌🏻就係上次介紹我有時用嚟裝琴書、鼓棍嘅背囊🎒我老公都話good fit,所以佢返工都會用嚟裝文件、電腦🤪
Gaston Luga嘅背囊除左靚仲好實用,袋裡背部有個 #軟墊夾層,用嚟放 #手提電腦 真係好啱,如果就咁放文件都唔會整皺,好挺身👍🏻
大家可以用「mirishoo85」優惠碼,就可以有 #85折優惠 買到Gaston Luga嘅袋,而買任何一款背囊就送Börs散紙包一個呢(價值$400)!而且全球免運,包免費退換㗎!

No comments:

Post a Comment