Sunday 27 September 2020

媽咪雞蛋仔


今日下晝家姐上完興趣班⛸就話好肚餓,仲點名要食雞蛋仔🙄,所以返屋企途中就帶佢去買。佢一入鋪頭見到張poster又話想食埋雪糕🍦,見佢消耗完大量體力,就買一個雪糕雞蛋仔俾佢🤪我見加個野飲有得減4蚊,即刻加個港式奶茶俾自己嘆吓🥤



小朋友當然喜歡朱古力雪糕,但佢見到有咁多特別口味嘅雞蛋仔,都會想試新口味,所以叫我買鹽燒紫菜粟米味嘅雞蛋仔😆



我地都覺得雪糕裡面有好多朱古力碎粒同花生粒好正,又唔會太甜,好快手就被我哋消滅晒。個雞蛋仔好特別呀,紫菜味濃之餘仲帶有少少咸(鹽)味,中和返雪糕嘅甜味,愈食愈想食😜中間夾左粟米粒,真係飽到呢🤣

無茶、咖啡不歡嘅我就覺得個凍奶茶好好好香茶味,奶量適中仲係少甜嘅感覺,喜歡佢無冰唔會溝淡個奶茶味,呢個下午茶我哋都覺得好滿足,所以想share吓🥳

#媽咪雞蛋仔 #觀塘店
通明街3號


No comments:

Post a Comment