Wednesday 22 July 2020

礦物鹽療法


相信呢排大家一定係勤洗手、保持清潔,其實除左防疫外,我地都唔好忽視另一隻菌... #手足口病🦠 幾年前我自己就俾大女傳染過一次,手板腳板起晒水泡好辛苦。其實我一路都以為只可以做到勤清潔、保持衞生去預防,原來仲有一種 #礦物鹽療法 #Minerals 可以幫到手嚟抵抗病毒👍🏻



所謂 礦物鹽療法 就係替身體補充返失去嘅礦物質。我唔想次次一有病就睇醫生、食藥,所以今次就試呢幾隻礦物質💪🏻去預防一下病菌:

No.3️⃣ 將氧氣帶到細胞,然後啟動自癒能力
No.4️⃣ 就可以嘅激活淋巴活動,排除毒素
No.6️⃣ 就可以幫助啲含膿嘅泡泡痊癒
No.8️⃣ 可以促進體內嘅水份流動,無咁容易起水泡


唔好睇佢係藥丸💊咁,但其實佢並唔係西藥,亦唔係supplement , 亦都無副作用,非常安全。一放入口10秒就即溶,完全唔駛吞,連bb仔都可以服用😉我同大小公主都每日食一次,預防勝於治療💪🏻

@12minerals
查詢網址 www.12minerals.com/zh

🛒購買地點:
https://zh.12minerals.com/p…/no-8-natrium-sodium-chloride-6x

#mineralstips #12mineraltips #healthhk #mineralfacts #MineralTherapy #tissuesalts #礦物鹽幫到你 #溶喺口嘅礦物鹽 #大人小朋友都食得 #礦物鹽療法 #搽得嘅礦物鹽 #三歲以下份量減半

No comments:

Post a Comment